Uchwała Nr VI/ 43/ /07
Rady Powiatu Węgrowskiego
z dnia 23 marca 2007 roku
w sprawie zmian w Regulaminie Organizacyjnym Starostwa Powiatowego Węgrowie.
Na podstawie art.35 ust.1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym ( Dz.U. z 2001 Nr 142, poz.1592 z późn. zm.) na wniosek Zarządu Powiatu, Rada Powiatu Węgrowskiego uchwala ,co następuje:
§ 1
W Regulaminie Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Węgrowie ustalonym Uchwałą Nr IX/67/03 Rady Powiatu Węgrowskiego z dnia 12 września 2003 roku, zmienionym Uchwałami Nr XXI/144/04 z dnia 30 grudnia 2004 roku oraz Nr XXXVIII/255/06 z dnia 25 września 2006 roku , dokonuje się następujących zmian:
1/ W § 12 ust.1 dodaje się pkt 10 w brzmieniu :
„10/ Wydział Inwestycji i Rozwoju „.
2/ § 25 otrzymuje brzmienie :
„1.Wydział Inwestycji i Rozwoju monitoruje możliwości pozyskiwania środków pozabudżetowych , realizuje zadania z zakresu przygotowania i prowadzenia inwestycji powiatowych oraz rozwoju gospodarczego powiatu.
2. Do zadań Wydziału należy w szczególności :
1/ opracowywanie planów rozwoju powiatu,
2/ustalanie potrzeb inwestycyjnych i opracowywanie planów rzeczowo finansowych dla planowanych inwestycji,
3/monitorowanie możliwości pozyskiwania środków pozabudżetowych na rozwój powiatu,
4/podejmowanie działań w celu pozyskiwania na cele inwestycyjne środków finansowych ze źródeł zewnętrznych ,
5/przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do uzyskania i rozliczenia dotacji z funduszy unijnych, budżetu państwa, województwa, Narodowego i Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz innych, na zadania inwestycyjne powiatu,
6/organizowanie i przeprowadzanie przetargów dla inwestycji realizowanych przez Powiat Węgrowski,
7//przygotowywanie umów z wykonawcami inwestycji,
8/ załatwianie spraw w zakresie opracowania dokumentacji technicznej i uzyskania pozwolenia na budowę,
9/prowadzenie spraw związanych z ustanowieniem inspektora nadzoru oraz przekazaniem terenu budowy,
10/ wspólnie z kierownikami jednostek organizacyjnych nadzorowanie jakości wykonywanych prac ,monitorowanie zgodności prowadzonych robót budowlanych z podpisaną umową,
11/ dopełnienie odpowiednich procedur w razie stwierdzenia konieczności wykonywania robót dodatkowych, wykraczających poza zakres umowy,
12/organizowanie odbiorów częściowych i końcowych, zapewnienie w nich udziału przedstawicieli właściwych organów,
13/kontrola kosztów realizacji inwestycji,
14/rozliczanie wspólnie z Wydziałem Finansowym kosztów prowadzonych i zakończonych zadań inwestycyjnych,
15/ opracowywanie na wniosek zarządców dróg , decyzji o ustaleniu lokalizacji drogi w odniesieniu do dróg gminnych i powiatowych,
16/współpraca z podmiotami gospodarczymi oraz innymi instytucjami i organizacjami na rzecz rozwoju gospodarczego powiatu.
3.Wydział przy znakowaniu spraw używa symbolu „IR”.”
3/Dotychczasowe §§ 25-51 otrzymują odpowiednio numerację 26-52.
§ 2
Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Powiatu.
§ 3
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013
Priorytet II Przyśpieszenie e-Rozwoju Mazowsza Działanie 2.2 Rozwój e-usług
Używamy plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.